Напрямки роботи | Зміст роботи, рекомендації та посилання |
Дихальна гімнастика | https://youtu.be/K8bCLnHsVog - з ватними кульками |
Артикуляційна гімнастика | https://youtu.be/et8MRDK8vKc - з песиком Коргі для постановки шиплячих звуків |
Артикуляція звуків [о], [е] | Під час вимови звуків [о], [е] органи артикуляції (губи, зуби, язик) не створюють перешкоди струменю видихуваного повітрю. Під час вимови звука [о] рот відкритий, губи округлені, а звука [е] – рот відкритий, губи трішки розтягнуті. Звуки [о], [е] – голосні, їх можна проспівати. Звук [о] позначають буквою О о. Звук [е] позначають буквою Е е. |
Звуконаслідування | Розгляньте малюнки. Запропонуйте дитині сказати: - як стогне хлопчик, у якого болить зуб; - як зітхає дідусь. Запропонуйте дитині вимовити звуки [о], [е] тихо, голосно, пошепки |
Виділення першого звука в слові | Розгляньте малюнки. Запропонуйте дитині назвати спочатку слова, які починаються на звук [о] (оси, очі, олень), а потім ті, що починаються на звук [е] (ескімо, екран, екскаватор) |
Читання буквосполучень | АО ЕА УЕ УАЕ АОУ ЕУА |
Пальчикова гра | https://youtu.be/Q2JfJE7vIwM - Зимова пальчикова гімнастика |
Розвиток слухової уваги | Запропонуйте дитині уважно послухати ряди слів, які промовляє дорослий, запам’ятати їх та повторити: - осінь, одуд, етажерка; - ескімо, ему, озеро; -один, естафета, овочі; - Емма, олівець, екран. |
Відтворення віршованих рядків з додаванням слів | Запропонуйте дитині послухати віршовані рядки та закінчити їх словами-назвами картинок. Міцно дерево обійняв цей старшний плазун… (удав). В небі світла-світла просинь, настала жовта … (осінь). Обійшли всі магазини, щоб купити … (апельсини). А давайте ще дамо нашим друзям … (ескімо). |